سیب و انگور نیستم من یک انارِ خونی ام😔 در میان دوستان ، از غصه ها ، بارونی ام 😔 دانه دانه کن مرا ه
سیب و انگور نیستم من یک انارِ خونی ام😔
در میان دوستان ، از غصه ها ، بارونی ام 😔
دانه دانه کن مرا هر دانه ام بوی غریب😔
می رسد بر آن مشام دلنواز؛ فتح قریب😍
+ نوشته شده در پنجشنبه دهم اسفند ۱۴۰۲ ساعت 9:0 توسط ......
|
بیان ِ چشم ودل؛ از راهِ اشعار💝